Продавець Elnik.Shop: Оптово-роздрібна компанія розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3936 відгуків
+380 (44) 300-29-13
ELnik.Shop: Все для монтажу оптом і в роздріб
Кошик

"Чуйний покупець" Знижка за відгук.

"Чуйний покупець" Знижка за відгук.

 

ШАНОВНІ ДРУЗІ!смайлик

З 01 жовтня 2021 року в інтернет-магазинах Elnik.com.ua та Elnik.Shop стартує акція «Чуйний покупець».просвітлений

Що це за акція? Це простий та зручний спосіб отримати знижку на наступну покупку – від Вас потрібна лише Ваша безцінна думка у вигляді відгуку! Залиш відгук та отримай купон з промокодом на знижку на наступну покупку.

Розміри ЗНИЖКИ:

  • за кожен позитивний відгук - 1% знижки;
  • знижки сумуються і за кожен новий відгук, ви отримуєте код із новою знижкою;
  • максимальний розмір знижки - 10%.

ПРО ЗНИЖКУ:

  • знижка діє на всі товари, зокрема і оптові ціни;
  • для безготівкової оплати від юридичних осіб, є обмеження щодо знижок. Якщо знижка входить у рамки дилерської політики, то знижка надається. В інших випадках – ні;
  • максимальний розмір знижки – 10%.

Умови отримання промокоду на знижку

  • Написати відгук про наш інтернет-магазин або один із товарів, які Ви придбали у нас (необов'язково розгорнутий, можна пару слів).
  • Оцінити у 4-5 зірок. 
  • Відзначити що сподобалось.

Після виконання всіх умов на Ваш номер телефону прийде SMS-повідомлення з ПРОМОКОДОМ від Elnik.Shop.

При оформленні Вашого наступного замовлення: введіть отриманий промокод у спеціальне поле та отримайте знижку! 

Увага! Купон зі знижкою діє лише у двох інтернет-магазинах  Elnik.com.ua та  Elnik.Shop.

Нам важливо знати Вашу думку про нас та про наші товари, а також ми хочемо, щоб Ви поділилися своєю думкою з іншими нашими покупцями! смайлик  Адже це допоможе іншим клієнтам краще зорієнтуватися в асортименті магазину так

Чекаємо на Ваші відгуки, листи та замовлення! З побажаннями гарного настрою! серце


Питання та відповіді

Що робити, якщо у Вас негативний досвід із роботою нашого інтернет-магазину?

  • Не поспішайте писати негативний відгук. Зверніться через програму Viber до керівника інтернет-магазину: +380986277012 (Олександр). Ми запропонуємо вам індивідуальні умови, виходячи з вашої ситуації.
    Ми прагнемо зменшити помилки над роботою наших магазинів. І якщо є негативний досвід, значить десь щось пішло не так.
    Лише у 2021 році, ми вже виконали понад 9000 замовлень. За нашою статистикою, позитивні відгуки пише лише один покупець із двохсот. А негативний кожен другий клієнт.

Що робити, якщо я залишив відгук, а SMS промокодом не надійшло?

  • Можливо в двох випадках:
    1. якщо ви щойно залишили відгук, - промокоди розсилаються вручну, 1-2 рази на тиждень. Якщо вам потрібно терміново, тому що ви готові зробити нове замовлення, напишіть у коментарях до замовлення: Додайте мені знижку за попередній відгук.
    2. можливо, SMS заблоковано як Spam. В даному випадку зверніться через додаток Viber до керівника інтернет-магазину: +380986277012 (Олександр): Добавте знижку, за відгук, по замовленню №0000

Чи можливо отримати знижку, якщо я купував у ваших магазинах раніше Жовтня? 

  • Можливо! Напишіть на вайбер керівнику магазину +380986277012 Хочу знижку. Замовлення №0000.
    Ми надамо вам першу знижку у розмірі 1%.

Якщо я ще не робив покупки у ваших магазинах, чи можливо отримати першу знижку?

  • Можливо. Поділіться цією новиною, або будь-яким товаром, або рекомендацією про наш магазин у будь-якій групі на Фейсбуці, з аудиторією понад 5000 користувачів. Потім напишіть через додаток Viber до керівника інтернет-магазину: +380986277012 (Олександр): Хочу знижку. Поділився/лася на Фейсбуці. Прікрипіть посилання на публікацію.

 Не можу знайти де ввести промокод!

  • Elnik.com.ua  Фото корзины elnik.com.ua
     
  • Elnik.Shop 

Що робити, якщо я залишив відгук, а SMS промокодом не надійшло?

  • Можливо у двох випадках:
    1. Якщо ви щойно залишили відгук і промокод з SMS-повідомленням не прийшов - це означає, що ми його ще не встигли відправити, тому що промокоди розсилаються вручну, 1-2 рази на тиждень. Якщо вам потрібно терміново, тому що ви готові зробити нове замовлення, напишіть у коментарях до замовлення: "Додайте мені знижку за попередній відгук".
    2. Можливо, SMS заблоковане як Spam. В такому випадку зверніться через додаток Viber до керівника інтернет-магазину за номером телефону +380986277012 (Олександр) з текстом: "Не прийшла знижка за відгук на замовлення №0000".

Чи можна отримати знижку, якщо я купував у ваших магазинах раніше Жовтня? 

  • Можна! В такому випадку зверніться через додаток Viber до керівника інтернет-магазину за номером телефону +380986277012 (Олександр) з текстом: "Хочу знижку. Замовлення №0000".
    Ми надамо вам першу знижку у розмірі 1%.

Якщо я ще не робив покупки у ваших магазинах, можна отримати першу знижку?

  • Можна! Поділіться цією новиною, або будь-яким товаром, або рекомендацією про наш магазин у будь-якій групі на Facebook, з аудиторією понад 15000 користувачів. Потім напишіть через програму Viber до керівника інтернет-магазину за номером телефону +380986277012 (Олександр) з текстом: "Хочу знижку. Поділився/лась на Фейсбуці" + Прикріпіть посилання на публікацію

 Не можу знайти де ввести промокод!

  • Elnik.com.ua  Фото кошика elnik.com.ua
     
  • Elnik.Shop 
 
Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner